خرید دستگاه لیزر مو زائد بدن در شیراز
نوشته شده توسط : امیر

لیزر موهای زائد و IPL
لیزر موهای زائد از یک طول موج نور (لیزر) برای هدف قرار دادن، گرما و آسیب فولیکول های مو استفاده می کند.  رابین مدیکال ثابت شده است که به طور موفقیت آمیزی رشد مو را کاهش می دهد، اما برخلاف الکترولیز، نمی تواند ادعا کند که مو را به طور دائم از بین می برد. نور پالسی شدید (IPL) درمانی جدیدتر از لیزر است که بر اساس همان اصل عمل می کند، اما به جای استفاده از یک طول موج، یک لامپ فلاش صدها طول موج را در هر انفجار نور ساطع می کند.

لیزر و IPL می توانند نواحی بزرگ (مانند پشت یا پاها) را به یکباره درمان کنند، بنابراین بسیار سریعتر از الکترولیز است (و IPL سریعتر از لیزر است). اما همچنان باید چندین جلسه درمانی داشته باشید، زیرا این نوع درمان زمانی مؤثرتر است که موها در مرحله رشد هستند و تنها بخش خاصی از موها در هر زمان در این مرحله هستند. اکثر افراد به سه تا شش درمان نیاز دارند.

بررسی دستگاه حذف موهای زائد IPL
به دنبال IPL هستید؟
ما تست کرده ایم تا بهترین ها را برای شما پیدا کنیم.

بررسی IPL را ببینید
لیزر موهای زائد و IPL برای چه کسانی مناسب است؟
درمان لیزر و IPL در افرادی که موهای تیره و پوست روشن دارند بهترین کارایی را دارد، خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن زیرا ملانین موجود در موهای تیره انرژی لیزر را بیشتر جذب می کند. پوست‌های تیره‌تر نیز باید با دقت درمان شوند، زیرا رنگدانه‌های موجود در پوست ممکن است انرژی زیادی را جذب کرده و باعث آسیب پوست شوند. نوع لیزر Nd:YAG را می توان با خیال راحت بر روی انواع بیشتری از انواع پوست استفاده کرد.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: